Az Áram Ára - bejegyzések HírÁram

Ajánlataink

Blog ketrecek

Az Áram Ára

Az Áram Ára egy fórum, ahol közérthetően beszélünk az energiáról. Szeretnénk rávilágítani mindazokra a tényezőkre, melyek lehetővé teszik, hogy van áram a laptopunkban, meleget ad a radiátor és van mit tankolni az autóba – és befolyásolják, hogy mindez mennyibe kerül (a fogyasztónak nap mint nap és az emberiségnek évezredek alatt).

Facebook

Friss topikok

Utolsó kommentek

Címkék

áfa (1) agri (1) akkumulátor (2) alga (1) alteo (7) alternatív energia (1) angyalok (1) ángyán józsef (1) apx endex (1) áram (6) áramár (7) áramfogyasztás (3) áramkimaradás (1) áramszámla (6) áramtolvaj (1) áramtőzsde (1) árapály (1) ártámogatás (1) ár apály (1) ásványkincs (1) Atomcsend (1) atomenergia (66) atomerőmű (2) az agyam eldobom (5) baktérium (1) bányászat (3) Barack Obama (1) Bártfai Béla (1) bencsik jános (17) benzin (5) benzinár (3) bert (2) bioakkumulátor (1) biodízel (2) bioenergetika (1) biogáz (2) biomassza (9) biomovies2011 (1) bioüzemanyag (7) Biztonsági készletezés (1) budapesti erőmű (2) carbon capture and storage (1) ccs (4) ceegex (1) chevron (1) chevy volt (1) clear water (1) clt (1) cmm (1) co2europipe (1) cogen europe (1) csővezeték (1) dalkia (1) david mackay (1) dekarbonizáció (3) déli áramlat (4) demo (1) démonok (1) desertec (1) dízel (3) Donald Trump (1) durban (5) e.on (3) ebrd (1) ecf (1) edf (2) Egyesült Államok (2) eia (2) eib (1) elektromos autó (4) elektromos fűtés (1) élelmiszertermelés (1) elfújta a szél (1) elmib (1) elmű (1) Elon Musk (1) előrefizetős mérőóra (3) elosztóhálózat (1) elszámolás (1) emfesz (1) emisszió (5) ENCO (1) enel (1) energetika (3) energetikai kutatások (1) energetikai tanúsítvány (1) energia (1) energiaár (4) energiacímke (1) energiafelhasználás (1) energiaforrás (3) energiahatékonyság (35) energiaklub (6) energialopás (1) energiamix (1) energiapiac (2) energiapolitika (38) energiastratégia (1) energiaszámla (1) energiaszolgáltatás (1) energiatanúsítvány (1) energiatárolás (2) energiatermelés (2) energiatőzsde (2) energiaügyi biztos (1) energia charta (1) energy roadmap 2050 (2) ensz (2) épületenergetika (8) erec (1) erőmű (2) esco (2) északi áramlat (3) etanol (1) ets (2) eu (1) euratom (1) európai kerékpáros szövetség (1) európai megújuló energia tanács (1) európai unió (6) Európai Unió (1) eurostream (1) extraprofit (1) e star (2) fagázosítás (1) fagylalt (1) fapellet (1) fatih birol (3) fejlesztés (1) fellegi tamás (3) Fellegi Tamás (1) felsmann balázs (1) fenntarthatóság (23) fenntartható energiagazdálkodás (2) fenyőfa (1) fgsz (3) Fidesz (1) film (1) földgáz (107) földgázár (6) földgáztároló (1) földhő (2) foratom (1) főtáv (1) freeway (1) fukusima (6) fűtés (4) fűtési szezon (2) fúzió (1) galvánelem (1) garantált szolgáltatások (1) gáz (3) gázár (7) gázhálózat (3) gázolaj (2) gázpalack (1) gazprom (28) gázszolgáltató (3) generátor (1) geotermális energia (1) geotermia (1) geotermikus energia (1) get (1) gigawattóra (1) gki (2) global statusz report (1) gop (2) greenpeace (2) günther oettinger (2) havi átlagkereset (1) háztartás (1) hibrid (1) hidegfúzió (1) híráram (126) hőenergia (1) hofmeister (1) Hollandia (1) Holoda Attila (1) hőmennyiség (1) Horváth Attila Imre (1) horváth péter (1) hosszú távú áramvásárlási szerződés (1) hőtermelés (2) hozam (1) htm (1) hulladék (2) hulladékégetés (2) hulladékkezelés (1) hupx (2) iaea (1) iea (18) ikervári vízierőmű (1) imf (1) innováció (1) interconnector (1) interjú (1) international energy agency (11) international thermonuclear experimental reactor (1) inter rao ues (1) irán (3) IRENA (1) IT (1) iter (2) itgi (1) james bond (1) japán (1) jet (1) jövedéki adó (1) kapcsolt energiatermelés (2) karácsonyfa (1) karbonadó (1) kát (7) kazáncsere program (1) keop (2) KEOP (2) kerékpár (1) kereskedőváltás (1) kikapcsolás (1) kilowattóra (1) kína (2) kiotói jegyzőkönyv (1) kiotói protokoll (1) kitermelés (1) KKV (1) KKV-k energiahatékonysága (1) klímacsúcs (3) klímakonferencia (1) klímaváltozás (6) kogeneráció (2) kolszkaja platform (1) komposztálás (1) kőolaj (24) környezetvédelem (1) kovács pál (3) közlekedés (1) Kozmosz (1) közműszolgáltatás (1) közvilágítás (3) kpmg (1) kutatás (1) lakás (1) lázár jános (6) led (2) lenr (1) lpg (1) mackay (1) magyar bányászati és földtani hivatal (1) magyar bányászati szövetség (1) magyar energiafogyasztók szövetsége (1) magyar energia hivatal (7) magyar megújuló energia platform (1) magyar megújuló energia szövetség (1) magyar szénhidrogén készletező szövetség (1) magyar szlovák gázvezeték (1) mavir (6) mbfh (1) medvegyev (2) megújuló (1) megújulóeneriga (4) megújuló energia (83) megújuló energiaforrás (33) megújuló energiaforrások (2) meh (6) MEKH (1) mesz (1) met (1) metár (15) mket (1) mmesz (1) mol (7) mosier boss (1) mszit (1) MSZKSZ (1) mtoe (1) mvm (15) nabucco (10) napelem (4) napenergia (50) napkollektor (4) ncst (2) negajoule (2) németh lászlóné (2) Németország (1) nemzeti fejlesztési minisztérium (18) nemzetközi atomenergia ügynökség (2) Nemzetközi Energia Ügynökság (1) nemzetközi energia ügynökség (5) nfm (15) nfü (1) norvégia (1) NS (1) nukleáris energia (4) nyári időszámítás (1) nyílászárócsere (1) oah (2) oecd (1) oettinger (3) ökológiai lábnyom (2) okos hálózat (1) okos mérés (2) olaj (2) olajalapú gazdaság (1) olajhomok (1) Olajos Péter (1) omv (1) opec (1) opel ampera (1) óraállítás (1) orbán viktor (3) oroszország (1) országgyűlés (2) országos atomenergia hivatal (1) összesküvés (1) ovit (1) paks (3) paksi atomerőmű (21) palagáz (4) pályázat (4) pannergy (2) pannonpower (1) papírbeton (1) passzívház (2) patzek (1) pb (1) pedelec (1) pellet (1) pőcze orsolya (1) portfoliobloger (1) portfolioblogger (64) professzorok batthyány köre (1) removal units (1) ren21 (2) rendszerhasználati díjak (3) rezsicsökkentés (6) rmu (1) robbantás (1) Roszatom (1) rwe (4) shell (2) smart grid (1) smart metering (3) stockholm (1) sustainable energy without the hot air (1) sütőolaj (1) swot (1) számlakép (1) szél (1) szélenergia (13) szemét (1) szén (7) szénbányászat (4) széndioxid (9) széndioxidkvóta (1) széndioxid adó (1) szénmonoxid (1) szén dioxid (2) szén monoxid (1) szivattyús tározós erőmű (1) szmog (1) taleyarkhan (1) tap (1) távfűtés (13) távhő (23) tecnhológia (1) termőföld (1) Tesla (1) Tesla Motors (1) tigáz (1) tisztaszén (1) tiszta energia (1) tokamak (1) tollway (1) törvény (1) tőzsde (3) tranzitvezeték (1) trigeneráció (1) tüzelőanyag-kereskedelem (1) tüzép (1) tűzifa (1) tve (1) új széchenyi terv (1) uniós források (1) USA (1) üzemanyag (14) üzemanyagár (7) vadócz péter (1) Varró László (1) varró lászló (1) vasút (1) védendő fogyasztó (1) vendégposzt (1) ver (1) vértesi erőmű (3) vertis (1) vestas (1) vet (1) vezetékjog (1) videó (1) villamosenergia rendszer (1) villamos energia (77) villanyautó (5) villanyszámla (1) vissza a jövőbe (1) vita (1) vízenergia (3) wec (1) wildhorse energy (1) windmade (1) world energy council (1) Wyoming (1) zbr (1) zöldáram (4) zöldbank (1) zöldenergia (2) zöldgazdaság (3) Címkefelhő

Házszabály

Olvasóink szabad vélemény-nyilvánítási jogát tiszteletben tartva, fenntartjuk a jogot a bejegyzéseinkre érkező hozzászólások moderálására, amennyiben azok:
  • egyéneket, társadalmi csoportokat, kisebbségeket sértő vagy bántó, diszkriminatív, túlzóan obszcén, vulgáris kifejezéseket tartalmazó, jogellenes vagy jogsértő bejegyzések;
  • a hozzászólások és hozzászólók szándékos megzavarására irányulnak;
  • szándékosan félrevezető jellegűek;
  • tisztán politikai tartalmúak;
  • a témához nem kapcsolódó, öncélú, szervezkedésre buzdító megnyilvánulások;
  • sértik mások szerzői, szellemi alkotáshoz fűződő jogait;
  • reklámnak és spamnek, illetve egyéb, rendeltetésellenes felhasználói magatartásnak minősülnek.

Legfrissebb hírek

Tekerjünk a klímaváltozás ellen!

2011.12.15. 16:28 Az Áram Ára

 

036_tekerés.jpgHa holnaptól mindenki kerékpárral tesz meg legalább öt kilométernyi utat ahelyett, hogy autóba ülne vagy a tömegközlekedést használná, a közlekedési szektorban akár a felét is elérhetjük a 2050-re kitűzött üvegházhatású gázok kibocsátás-csökkentési tervében foglaltaknak. Legalábbis ezt állítja legfrissebb felmérésében az Európai Kerékpáros Szövetség (European Cyclists’ Federation – ECF). Elemzésük szerint ez igaz még akkor is, ha számításba vesszük a gyártás, a fenntartás és az üzemanyag-előállítás (étel) során keletkező üvegházhatású gázokat, hiszen a kerékpározás még így is tízszer kevesebb emisszióval jár, mint a személyautó-használat.

A teljes cikket elolvashatod az Áram Ára oldalán.

Amennyiben tetszett a bejegyzés, kövessen minket a Facebookon is!

38 komment

Címkék: kerékpár klímaváltozás fenntarthatóság pedelec ecf európai kerékpáros szövetség

A bejegyzés trackback címe:

https://azaramara.blog.hu/api/trackback/id/tr453466024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benbe · http://www.benbe.hu 2011.12.15. 17:07:49

Érdekes, hogy a vonatot, villamost, könnyűmetrót nem sikerült belevenni a fölsorolásba.

Xtro3 2011.12.15. 17:14:02

@Benbe: Nyilván a kerékpáros érdekvédelmi szövetség sem totál dinka, hogy maga alatt vágja a fát. Mondjuk egy európai villamosenergia-mix alapján érdekes lenne, megnézni, hogy milyen kibocsátás jönne ki a metróra, villamosra, vonatra, stb. Szerintem nem sokkal jobb mint a buszra. Főleg teljes termékéletpályát nézve.

lobaszopiatej 2011.12.15. 17:14:13

Csak ne lopták volna el 3-adszor a biciklimet, qrva ország.

Kopi3.14 2011.12.15. 17:20:29

Letekerem én azt az öt km-et, de sajna autópályán kerékpárral nem lehet közlekedni.

flippant 2011.12.15. 17:27:27

Tekerjék le a germánok akik iparukkal szarrá szennyezték a vén Európát!

Laresz 2011.12.15. 18:08:07

Valamiért még mindig azt hiszik, hogy csak városban élnek emberek. Nekem napi 2x50km a napi munka, van hogy sokkal több. Ez bringával kitölti a napomat...

laci_52 2011.12.15. 18:35:21

Van itt egy kis baj: ha a legyőzendő távolság öt kilométernél több vagy nagy a szintkülönbség, máris nem esik jól tekerni. Úgyszintén esős, havas, jeges, nagyon hideg vagy meleg időben sem. Kerékpársáv nélküli főútvonalon pedig életveszélyes bicajozni és rengeteg kipufogógázt lehet belélegezni. Úgyhogy nálunk csak keveseknek és csak az év egy részében lehet reális alternatíva a kerékpározás.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.12.15. 18:36:39

@Laresz: tanulj meg rendesen bicajozni, nyápic....

pandava 2011.12.15. 19:41:58

Mit károgtok? Igen is marha jó volna ha az átlag magyar megmozdítaná zsíros s*ggét és kicsit mozogna. Jó a környezetnek és jó az egészségnek is.

Don Quixote de la Ferko 2011.12.15. 20:09:46

Igen. Megoldás lenne a bringázás.
De még jobb lenne, ha a sötétzöld bringaszervezetek inkább a valódi szennyezők ellen lépnének fel, és nem az autósokat cseszegetnék még ők is.
Ipar mennyit tol a levegőbe?
BKV mennyivel tolja amikor a 7-es buszból 10 centis csövön dől a korom?

Ez is csak egy újabb példa, hogy a sötétzöldek milyen könnyen ugraszthatók egy kikiáltott ellenség ellen, miközben annyi eszük nincs, hogy utánajárjanak, és a valóban szennyezőket cseszegessék.

A kalkulátor aztán végképp az értelem magasiskolája. Biztos ugyanannyit spórolok meg ha feltekerek a Normafához, mintha a Keletitől kimegyek a Bosnyákig.

Sötétzöldek, ismét bizonyítottátok, hogy egyre sötétedtek.

Laci939 2011.12.15. 20:33:46

@laci_52: "nem esik jól tekerni (...) öt kilométernél több (...) esős, havas, jeges, nagyon hideg vagy meleg időben sem"

Nekem napi 2x7,5km kellemes tempóban. Aki teker, nem érzi a hideget.
A jég tényleg lehet vészes, még nem volt hozzá szerencsém.

Don Quixote de la Ferko 2011.12.15. 20:36:17

@Laci939:
Az nem. A következményeit is csak az érzi, akivel dolgozik.
Nem mindenhol lehet megfürödni érkezés után.

pandava 2011.12.15. 20:45:37

@luciferko:
Nem inkább mindkettőt kellene egyszerre?

Amúgy minden környezettudatos személy számára evidencia, hogy ha menni kell valahova, akkor sokkal kisebb környezetterheléssel jár egy kerékpár. Ehhez nem kell tanulmány, egyesület, szervezet, csak józan ész.

Ezért nem is értem, hogy lehet a kerékpározást nem propagálni.

pandava 2011.12.15. 20:50:17

@Laci939: Na de miért kellene pocsék időben is kerekezni? Sok kellemes időjárású nap van egy évben. Az is sokat számítana...

cso zsi 2011.12.15. 21:11:51

@pandava: Nagyseggű bringás is van.
Sokaknak nem alternatíva a bringa, akár életvitelről, akár fizikai állapotról beszélünk. A fájós lábú 70 éves még el tudja tolni a zsák krumplit, vagy a pb-palackot, van rá ideje, nem kell sietnie. A városban egy kisbevásárlással megpakolt bringával ugyanez már nem működik, de egy fiatalabb sem viszi fel a hatodikra a kettőt együtt.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.12.15. 22:34:58

Azért a bevitt energia sem mindegy, hogy miből jön. Ha ugyanazt az energia mennyiséget marhahúsból és nem vega étrendből visszük be, akkor az négyszeres Co2 kibocsátást eredményez.

nyu 2011.12.15. 23:51:56

"Ez az érték a tanulmány azon feltételezésen alapul, hogy egy átlagos kerékpár 14,6 kiló alumíniumból, 3,7 kiló acélból és 1,6 kilónyi gumiból „áll össze”, nyolc évig szolgálja gazdáját és élettartama alatt 2400 kilométert tesznek meg vele."

Atlag bringa acelbol van, aluminiumot max kepen latott.

"uniós tagállamok lakóinak napi átlagos energia-bevitele 3466 kilokalória (kcal)"

Ennyi kajatol mindenki akkora debella lenne, mint a ketpofara hamburgerzabalo amcsik.

"egy átlagos, 70 kilós felnőtt"

Az noben tulsulyos, ferfiban meg konyvjelzo.

Intizar 2011.12.16. 01:55:54

@luciferko: A BKV nagyon csúnyarossz, persze. Csak nem kéne elfelejteni, hogy bárhogyan füstölög a busz, azzal a füstölgéssel a legrosszabb esetben is legalább tíz embert szállít, de általában inkább ötvenet-hatvanat. Miközben az urak kipufogónként egy fő átlaggal tömítik el a város útjait.

Laciii 2011.12.16. 02:24:22

@Kopi3.14:
"Letekerem én azt az öt km-et, de sajna autópályán kerékpárral nem lehet közlekedni."
Ott nem is kell, városhatáron leparkolsz, csomagtartóból elő a bringát és hajrá.

Ezért tart itt az ország ahol, mert mindenki csak a saját érdekeivel törődik és minden másra azonnal kifogást keres nem megoldást.

Aki annyira aggódik a 70 éves nénikékért meg a szobafestőkért 25 éves ereje teljében lévő (illene lennie) férfiként max 2 papírlappal az iradába menet az tekerjen helyettük is, vagy inkább mellettük, mert néhányuk szokott.

Kopi3.14 2011.12.16. 03:14:47

@Laciii: Nem ismerve a parkolási lehetőségeket inkább ne adj tanácsokat. A városhatárnál sehol nem lehet leparkolni, mert elviszik a rendőrök. tudod a lehajtónál nem lehet ott hagyni a gépet.
Amúgy gondolkodom én a kerékpárral közlekedésen, de nagyon nem reális alternatíva eleve min plusz tíz km, plusz a köztes települések miatt sajna rengeteg időt elvisz. Vagy vonat tisztán, hosszabb úton, mint autóval, vagy autó a szóba jöhető. Az ezérttartittezazországozás kurva jó duma, de te sem gondolkodsz, csak ontod a hülyeségedet magadból.

Kopi3.14 2011.12.16. 03:17:19

@Laci939: fázott már meg tekeréskor a térdem oly nagyon, hogy egy hónapig alig bírtam terhelni a lábam. Pedig átlagembernek sétához egyáltalán nem volt hideg, csak a városon kívül kissé szelesebb volt az idő.

Kopi3.14 2011.12.16. 03:18:20

@flippant: speciel ők letekerik a magukét. Szennyezésben meg nincsenek annyira elől, mint hirdeted.

Környezettudatos 2011.12.16. 05:18:32

Persze. Járjak bicajjal. Utópisztikus marhaság. Járjon azzal az, akinek napközben az anyja, felesége bevásárol, aki ráér napi két órát közlekedni és a többi, és a többi.....

Környezettudatos 2011.12.16. 05:20:28

@Laciii: Te csak a magad és családod részére írd elő, hogy mi a kötelező program. És ez igaz mindenkire, akár egyén az illető, akár egy csepp a kritikus masszából! Holnap le is cserélem a verdát egy öreg dízelre...csak a környezettudatosság és a magadfajta miatt. No és az érdekeim miatt, hiszen csökken a dízel ára.

Reggie 2011.12.16. 05:22:48

Ha holnaptol a sotetzoldek nem vennenek levegot, azzal is nagyon sok Co-t meg lehet sporolni.

Környezettudatos 2011.12.16. 05:24:15

@Intizar: Majd megtanulsz gondolkodni. A BKV egy busszal tényleg visz 50-60 főt, de nézd meg egy busz kipuffogóját, az átmérője ötszöröse minimum egy normál autó csövének és a buszok ki is használják a kályhacső átbocsájtóképességét és tolják ki rajta a feketét. Ne hidd el, hogy mennyire hatékony a tömegközlekedés....és igen, a metró káros anyag kibocsájtása is igen durva...csak nem tűnik fel neked és a többi sötét zöldnek, mert nem ott bocsájtja ki, ahol használjátok, hanem a sokat szidott vidékek valamelyikén egy szép erőmű kéményén keresztül. Bravó.

Reggie 2011.12.16. 05:28:51

@Környezettudatos: A metro energiafelhasznalasanak kb. felet paks termeli meg szinten, ugyhogy ugy hulyeseg amit irtal, ahogy van...

Környezettudatos 2011.12.16. 05:44:55

@Reggie: A hülye te vagy, az meg az energia másik fele, ugye? Mert ha nem, akkor szagolnia kell valakinek. Másrészt még mindig ott tartok, hogy sem te sem más sötétzöld ne mondja meg, hogy kinek mit és hogyan kell csinálni. Anyunak otthon, az egy részeg délutánon hivatalosan is igent mondott apa okosságainak betartására. Én majd tömegközlekedek, ha:

- lesz P+R parkoló a város szélén, de metró közelében
- tisztaság lesz a BKV járművein
- felfedezi a BKV, a MÁV és a volán a menetrendben huncutul megbújó pontosság iránti igényt
- ha nem kerül az ún "hatékony" tömegközlekedés többe vagy ugyanannyiba, mint a kényelmes, gyors, pontos egyedi közlekedés
- ha nem akadályoz majd 70 bunkó paraszt csúcsidőben minden metró bejáratnál 2000000 utast a gyors be- és kijutásban, miközben az ellenőrzés hatékonysága nulla
- stb.

Környezettudatos 2011.12.16. 05:45:34

@Környezettudatos: ...és még ekkor sem fogok bicajozni sem azért mert te vagy más marha szerint nekem ezt kéne tennem. És CSAK nem. Nincs indok. Nem akarok és kész.

Reggie 2011.12.16. 05:55:03

@Környezettudatos: Nem mondtam, hogy hulye vagy, hanem hulyeseg amit irtal. A troli/villamos/metro a legkevesbe kornyezetszennyezo kozlekedesi eszkozok koze tartoznak, pont azert mert az energia kb fele helybol paksrol jon. A maradek meg eromuvekbol, ahol meg mindig jobb hatasfokkal egetik el a nyersanyagot, mint pl. egy auto motorja.
Amugy valakivel nagyon osszekeversz, egy szoval sem mondtam hogy biciklizzel..

Környezettudatos 2011.12.16. 06:00:55

@Reggie: Feltűnt neked, hogy erről szól ez a holmi itt?

Reggie 2011.12.16. 06:03:08

@Környezettudatos: Igen, es feltunt az, hogy en csak a kommented metrorol szolo reszerol irtam? Talan nem lehet, hogy azert mert azzal az egy szakasszal nem ertek egyet, a tobbivel meg igen?

Reggie 2011.12.16. 06:30:50

Amugy a cikkhez kapcsolodoan: '90 ota lehet, hogy nott a kozlekedesbol adodo kibocsajtas, viszont az elmult evekben ez csokkenoben van. A sokkal tobb uveghazhatasu gazt termelo iparagak novekedese ennel a 40%-nal is joval nagyobb, ugyhogy teljesen felesleges a kerekparos hangulatkeltes, a kozlekedessel sokat nem tudunk valtoztatni ezen a probleman. Es akkor meg szoba sem kerult india es kina...

Akit erdekel kicsit reszteletesebben:
edgar.jrc.ec.europa.eu/news_docs/C02%20Mondiaal_%20webdef_19sept.pdf

igazi hős 2011.12.16. 09:09:11

Nagyon jóléti országban élhetnek a felmérés készítői. 8 év és 2400 km egy bringa élettartama? A túrabringámban a duplája van, a munkába járós bringába pedig csak idén tettem 4000 km-t.

igazi hős 2011.12.16. 09:14:46

@Környezettudatos: Bezzeg az autózással nincs probléma:
- van ingyen parkoló az úticélnál,
- tiszta a levegő különösen a forgalmas utak mentén,
- nem állsz a dugóban kiszámíthatatlan ideig,
- kijön egy bérlet árából a bejárás,
- nem akadályoz majd sok bunkó paraszt csúcsidőben vészvillogóval parkolva, így-úgy tolakodva.
De legalább leírod, hogy nem az érvek számítanak, mert csak.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.12.16. 13:08:52

@Környezettudatos: Egy busz fogyasztása legrosszabb esetben 10-12-szeres egy autóének, csak az utaskilométere "picit" magasabb egy autóénál.

Környezettudatos 2011.12.16. 20:29:22

@igazi hős: Mégis kényelmesebb, kiszámíthatóbb és olcsóbb. Fura, mi?

igazi hős 2011.12.16. 20:50:40

@Környezettudatos: Legalábbis kényelmesebb, a másik kettő nem igaz. Ez is van olyan jó érv, mint a "csak", maradj az utóbbinál.
süti beállítások módosítása